Galerija

Projekta     ietvaros skolēni aktīvi darbojās dažādās ,,Skaņu laboratorijas ,, aktivitātēs.Aktivitātē ,,Skaņu rīku izgatavošana,,  skolēni lietām ,,deva otro dzīvi,,.*Vāca tukšas metāla bundžas , lai pēc tam tās pārveidotu par mūzikas skaņu rīkiem- dažādiem sitamajiem instrumentiem. Lika lietā savu radošumu- jauca krāsas un apgleznoja traukus. Skolotāja vadībā klausījās skaņdarbus, kuros izmantotas dabas skaņas. Paši gāja laukā, klausījās apkārt esošās skaņas un tad šīs skaņas ar pašu izdomātiem apzīmējumiem pierakstīja. Veidoja savas skaņu, trokšņu partitūras un paši šīs partitūras izpildīja.Kā paši atzina, tad tā bija interesanta nodarbe, no nekā radīt un atskaņot.Vienā no aktivitātēm mācījās dziedāt latviešu tautasdziesmas. Šīm tautasdziesmām  grupu darbā sacerēja un pierakstīja ritma ievadu, ritma starpspēles un ritma nobeigumu. Grupu darbā tapa priekšnesumi, kuros audzēkņi  dziedāja un  uz dažādiem ritma skaņu rīkiem atraktīvi izpildīja visu, ko paši sacerējuši. Dalībnieki atzina, ka ritms ir ļoti būtisks , lai veiktu muzikālu darbību. Šajā nodarbē skolēni mācījās saklausīt ritmu tekstā, savā ķermenī, dabā un to realizēt radošā darbā.  Nodarbojās ar  ,,skaņu glezniecību,,- klausījās instrumentālus skaņdarbus simfoniskā orķestra izpildījumā un gleznoja.  Jau 20.gs. austriešu komponists  A. Schönberg krāsas salīdzināja ar simfonisko orķestri. Šī bija aktivitāte, kurā skolēni mācījās mūziku ietērpt krāsās, mūzika radīja krāsu gleznas. Vokālā ansambļa ,,Varbūt,, meitenes devās uz skaņu ierakstu studij. Bigmaar's Records Upītē. Ierakstu studijas vadītājs Māris Keišs skolēnus  iepazīstināja ar ierakstu studijas dabu, telpas īpatnībām. Tā ir studija, kas veic visa veida ierakstus un ierakstu apstrādi. Skolēni veica Tilžas skolas himnas ierakstu. Ir liels prieks, ka himna ir daudzbalsīgi ierakstīta un nu ir pieejama.


.